My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Wednesday, November 30, 2005

Değişik bulacağınızı düşündüğüm mini kilim çalışmam:)))

Arkadaşlar bugün sizlerle mini kilim çalışmamı paylaşmak istedim.Umarım seversiniz.Yukarıda
gördüğünüz bu çalışmanın en önemli parçalarından aşağıdaki kasnağa yerleştirdiğimiz halkaları
(loop) çekmeye yarayan tığ(hook).Tercihan sağ taraftaki ucu kullanıyorum.

Bu ise mini kilimin olmazsa olmazı kasnağı.Hazırlanan halkalar kasnağın çıkıntılarına(peg) geçiriliyor. Sadece karşılıklı bir taraf dolduruluyor.Sonrasında tığ yardımıyla diğer bir halka alınarak kasnağa geçirilmiş halkaların arasından bir alttan bir üstten yürütülerek karşı tarafa geçirilip oradaki çıkntıya yerleştiriliyor.Tüm çıkıntılar doldurulduktan sonra kasnaktan çıkarılmadan dikilip kasnaktan çıkarılıyor.

Bu yaptığım parçalardan biri.Burada çoraptan halkalar kullandım.Tercihan halkaları tümden kesmeliyizki tığla yürütmek kolay ve pratik olsun.
Bunlar ise biraz zor oldular çünkü burada alt yani baz halkaları iplikten yaptım.İplikler halka şeklinde hazırlanamayacakları için kasnağa ayarlayıp karşı tarafta bağlayarak halkalar oluşturdum.Sonra tığla karşıya geçecek halkaları ise çoraptan seçtim.Çorap elastiki iplik olmadığı için ortaya böyle bir dikdörtgen parça çıktı.Yani çorap ipliği büzdü bir şekilde:))) Bilmeden bir model üretmiş oldum.Aferins bana:))))
P.S:İplikleri bağladığım düğümler karşı tarafta görünüyor.
Bu da aynı şekilde iplikten yaptığım bir çalışma .Bu şekilde parçalar yapılarak tek yada birleştirilerek bir yerlerde kullanılabilir.Ben bilgisayar masası üstünde çay bardağı altlığı olarak kullanıyorum bir tanesini.
P.S:If you have more further questions please leave a comment for an immediate understanding.Thanx:)))))