My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, November 28, 2005

Pazar sayfası :)))


Dikkatlice bakın bakalım tavşanmı? ördekmi?
XOXOXOXO
HATTA KEFAL,HATTA HAMSİ VE HATTA BENİM MELEK BALIĞIM(görmeyenler arşivden bakabilirler;Ama aman dikkat diyorum ısırabilir:))))
Metin Uca:Dizilerde oynayan Flipper adı ile tanınan balığın türü nedir?
Yarışmacı:SAZAN:))))
XOXOXOXO
MEM
Kuşum Aydın:Beş ay boyunca kendini izletsen diyorum.(ana beni eversene programları tartışılırken)(YEPYENİ)
Hakan Peker:Ben izletmem
K.A:İzletsen diyorum
H.P:Mem diyorum
K.A:Ama izletsen diyorum
H.P:Ben de mem diyorum uzatma(gayet sert bir şekilde)
K.A:....!!!!!(Sus pus)
XOXOXOXO
AYYY BU BİRAZ ARIZA(YEPYENİ)
Mehmet Ali Erbil:Söyle bakalım çıktım incir ağacına yedim hamını mamını:)))
Yarışmacı:No problem
M.E:Ee no problemse söyle işte çıktım incir ağacına yedim hamını mamını:))))
Y:No problem(yerine kaçar)
M.E:Allahım bir günde akıllı yarışmacı gönder bana:)))
Y:Hayır!!! (neden sonra jeton düşer)
XOXOXOXO
TÜRK TELEVİZYONLARINDA UNUTULMAYAN ANLAR
Ünlü kalp doktoru Mehmet Öz ü havaalanında karşılayıp otobüsle otelin önüne kadar gelen
Taki Doğanın bakınız Mehmet Bey o kadar meşhur ki ABD liler hemen onu tanıdı demesi
akabinde gelen zencilerin onu tanımıyoruz az önce tanıştık kalp cerrahıymış demeleri .Taki Doğanın donuk bir şekilde kameraya bakması.
XOXOXOXO
MÜŞTERİ HİZMETLERİ BOMBALARI
-Şu an bankanızın ATM sinden maaşımı çekemiyorum
-Üzgünüz efendim geçici bir hatadan ötürü şu an tüm sistemlerimiz OFF tadır.
-(Bir saat sonra) Ben şu an OF tayım ve hala paramı çekemiyorum...:))))))
XOXOXOXO
SÜRÜNDÜREN DİYALOGLAR
Adam:Köpeğin tüylerini benim tarağımla taramışsın!
Kadın:Üzülme şekerim,önce tarağı yıkadım sonra taradım.
XOXOXOXO
ATA SÖZLERİ VE DEYİMLER SÖZLÜĞÜ
Kanıyla ödemek:Vampirlerle iyi geçinmemek,onlara karşı gelmek,ucuz kahramanlık taslamak.
XOXOXOXO
Mahmut Tuncer köşesi(Bu kadar inciden sonra bir köşe açmamak olurmuydu olmazdı tabii:)))
Baba anne mutsuz anlaşamıyorsa bebeğin doğunca sefil baykuş olmasına gerek yok.THE ALIEN
(ana beni eversene programları tartışılırken )yepyeni.
Ben sağlam bakmadım bir daha bakayım.SAĞLAMA ALACAĞIM O BAKIMDAN.(Muhtemelen VTR leri göremediğini söylüyor.)
Bir çocukunuz olması için temelleri atmışsınız.MERASİM BİTMİŞ.
Evlilik çay bahçesi değilki çayını içesin parasını ödeyesin gidesin.CAFE EVLİLİK.
XOXOXOXO
İpek Tanrıyar köşesi(İPEKÇE )
Tavuklar ses çıkartmaya başladılar.NE DİYORLARRR(tavada kızaran tavuklar cızırdamaya
başladıklarında)
Sebzelerin hepsi öldü,onlara tanrıdan rahmet dileyelim.AMİNNN.
Bir iş yapıyorsan Adan Z yesine ilgileneceksin.Hİ Hİ.
Kalem kağıdı nereden buldun yoksa yosunlarla mı yazdın?PERFECTO HAYAL GÜCÜ.Nev'e deniz kenarında yazdığını söylediği şarkı sözü için)
XOXOXOXO
Mikrofonu sinirli hanıma verin.ÇOK SAYGILIYIM DOĞRUSU.Kuşum Aydın.
Ham-humburger şampiyonu.AAAA.Atv ana haberde.Hamburger şampiyonası ile ilgili haber.
Kadınlar inanılmaz yaratıcı mahlukatlar.TEESSÜF EDERİM.Sibel Gökçe.
İrtifa kaybediyorum.RAKIM DÜŞTÜ.Esra Ceyhan. Muhtemelen alçak topuk giydim demek istiyor.
XOXOXOXO
Kabini görmeden binmeyiniz.Bir dersanenin asansöründe üstelik te içindeki yazı.
Çekirdek kabuğu ve de izmaritte dökmeyin .Saygılar.Bodrum Turgut reiste lütfen çöp dökmeyin yazısının hemen altında.
YASSAH.Adanada girilmez trafik levhasının beyaz bandının içine yazılmış çokkk aydınlatıcı yazı.
Çağırın gitsin ceyarı,soysun gitsin hıyarı.Ankaralı Namıktan şarkı sözü.
Lolitadan kıyma çekilir.Bursada tezgahta üç genç kızın durduğu kasabın camında.
Bağımsız bir kişiliğim var öyle değilmi ibrahim abi?Bodrumda bir evin duvarında.
YOU ARE MY DOG.Beyaz bir kartalın arka camında dev gibi yazılmış.
XOXOXOXO
BİLİM HABERİ
Göz yakmayan soğan üretildi
Ben:Ağlamamızada karışmayın yahu.
XOXOXOXO
GAZETELERDEN İLGİNÇ HABER BAŞLIKLARI
İngilizler döneri kendi yemekleri sanıyor.
Deniz astsubayı gemide kayboldu.
Fransızlar Bartında dinozor arıyor.
Sörfçü kendine saldıran köpek balığını döverek ölümden kurtuldu.
XOXOXOXO
BİR BAKIN
Dalton kardeşlerden William Dalton (avarelin bir boy küçüğü)Ferdi Tayfura benzemiyormu?
XOXOXOXO
MERAK ETTİM
Kamikaze pilotları neden kask takıyorlarki?
Mini Cooper niye mini Cooper .Cooperın mini olmayan modelide varmı?
XOXOXOXO
Geçen haftalarda pazar sayfamızı yazdırıp XOXO yerlerden katlayarak dingildeyen masa ,sandalye ayakları için kullanışlı bir alet yapmıştık .Bu hafta ise tam ortadan katlayarak ekmek arası sandiviçimiz için bir peçete yapabiliriz.
XOXOXOXO
Üretim tarihi:27 kasım 2005
Son kullanma tarihi:Gelecek hafta sonu okumayanlar için arşive girinceye kadar.
87 67 54 454 8789 875(bar kod)
XOXOXOXO
NOT:Pazar sayfasının aşağısındaki 2 postu okumadan geçmeyiniz.Bilgi dağarcınıza ektirler.
BYE BYE.MUCUK .MUÇ.MUAH herkesi.See ya:))))
Sanırım yarın erkan topuz hocamın önerdiği alternatif gıdaların fydalarıyla ilgili bir şeyler yazacağım.hastalıklara doğal yiyecekler di galiba unuttum:)))))